FANDOM

Tento text je hrubé lore ostrova. Bude dál upravován, ale jde s tím už pracovat v RP. - Ardaren

Malý ostrov o velikosti asi poloviny Mythie, v jehož středě se tyčí velká hora. Na ostrově je jedna seveřanská osada, pevnost Baronovců, pevnost trolů, základna Ligy objevitelů, hustý rozlehlý les, Rebelské tábory, Rebelské město a malá neosídlená část ostrova, kde se odehrálo mnoho bitev.

Brechtion Editovat

Brechtion je pevnost pod nadvládou baronovců. Leží na severu ostrova a je obklopena několika hradbami z kvalitního kamene. Patří bezesporu k nejlépe bránitelným pevnostem v celém souostroví - a je o ní dobře známo, že se nikdy žádný nepřítel nedostal přes její zdi. Mnoho lidí zde proto hledá bezpečný úkryt. Pevnosti velí Sir Podrik Gryvel, válečník, který ze všech bitev až na jednu, vzešel jako vítěz. V současnosti vedou válku s Rebely a se seveřany mají uzavřené příměří.

Zubatý Editovat

Zubatý je seveřanská osada ležící na okraji Vlčího Lesa, severovýchodně od trolí pevnosti Zul'Akt. Dříve vedli seveřané s troly válečný konflikt, který trval několik let. Jako vítězové z bitvy vyšli právě seveřané pod vedením Jarla Hoyka Rekkara. Seveřané mají v současné době pod kontrolou celý Vlčí Les až na trolí pevnost Zul'Akt. O tu seveřané postrádají zájem, jelikož u nich panuje legenda pravící, že v pevnosti žijí prastaří duchové. Momentálně s Rebely válčí o jeden z dolů na Teranově Hoře.

Zul'Akt Editovat

Vzhledově stará trolí a obratně vystavěná pevnost, také známá pod názvem "Pevnost Duchů" nacházející se na jihozápadě ostrova, která má podzemní chodby rozprostřené pod celým Vlčím Lesem. Pevnost dřív obývaly hojné počty trolů, kterých do současné doby hodně ubylo kvůli častým válečným konfliktům ze strany Seveřanů. Momentálně se trolové spíše ukrývají v podzemních chodbách a povrch pevnosti z malé části okupují Rebelové.

Podzemní chodby Editovat

V těchto chodbách se ukrývají trolové a s největší pravděpodobností střádají válečné plány do budoucna, jelikož se už dlouho neukázali na povrchu. Dle všeho se do těchto chodeb odvážilo jen pár odvážlivců, avšak nikdo je pak už nikdy neviděl.

Vlčí les Editovat

Z velké části listnatý hustý les, ve kterém se vyskytují velké smečky vlků. Je zde taky pár malých kempů Rebelů a sem tam i opuštěné lovecké chýše. Ve středu lesa se vyskytuje trolí pevnost Zul'Akt.

Teranova hora Editovat

Teranova hora je jediná oblast na souostroví, kde jsou bohatá ložiska thoria, mithrilu a měsíčního stříbra. Hora je pojmenovaná po trpaslíkovi Teranovi Stormbeardovi, nálezci ložiska mithrilu v jednom z dolů. Teran byl vysoce postavený člen Ligy objevitelů.

Dun'Robus Editovat

Trpasličí základna nacházející se na severu Teranovy Hory. Dun'Robus je obklopen pevnými zdmi a jsou zde převážně zástupci trpasličí rasy. Nachází se zde tři doly, ve kterých leží bohatá ložiska mithrilu a thoria. Trpaslíci polovinu produkce z dolů odvádí baronovcům. V současnosti pevnosti velí Jordyk Stormbeard, syn Terana Stormbearda.

Krysí doupě Editovat

Důl s velkým ložiskem měsíčního stříbra. Již z názvu lze vydedukovat, že je toto místo pod nadvládou koboldů. Vlastně je to tam doslova celé zamořené koboldy. O tento důl nemá zájem zatím žádná strana, jelikož zde jak jižané, tak i seveřané přišli o mnoho mužů kvůli koboldí agresivitě a geomancii. Právě kvůli této magii a přítomnosti koboldů často dochází k hromadnému sesypávání kamení z hory.

Rebelské doly Editovat

Nejméně pět dolů pod nadvládou Rebelů. Jsou tu téměř všechna vzácná ložiska nacházejíc se v Hoře. Za žádnou cenu se jich nehodlají vzdát a přesně dle toho se také chovají. Defenzíva všech stanovišť je na vysoké úrovni. Seveřané a baronovci zatím bez výsledku o tyto doly válčí.

Karveon Editovat

Karveon je přístavní město okupované Rebely, díky čemuž přišli baronovci o několik lodí. Město je vzhledem k počtu Rebelů skoro nedobytné.

Suryon Editovat

Dříve malá jižanská osada jihozápadně od Teranovy hory příslušná baronovi. Bylo zde několik polí s chmelem a nejeden pivovar. Na počátku rebelie zde vypukla bitva mezi občany. Jedna půlka stála za baronem a druhá za Rebely. Ač Rebelové zvítězili, krátkou dobu na to připochodovalo Brechtionské vojsko pod velením Sira Podrika Gryvela a vzhledem k tomu, že tato vesnice pro ně neměla žádný význam, jednoduše ji srovnali se zemí pomocí katapultů. Rebelové, kteří přežili, se rozprchli různě po ostrově.

Sepisuje Darkus

Korekce: Amaroth. V případě vzniku nežádoucích obsahových změn vzniklých z překladu do češtiny posílejte stížnosti na Skype.

V síti Wikia

Náhodná Wiki