FANDOM

Popis Editovat

Muž vyšší a vypracované postavy. Taktéž měl své tělo pokryté mnoha jizvami... Nejhůř na tom byla asi jeho pravá noha.

Charakteristika Editovat

Tento muž měl srdce na pravém místě a ano, někdy se dokonce choval jako dítě a také si myslel že ho pronásledovali duchové své minulosti...

Minulost Editovat

Tento muž byl vybrán svým Jarlem, zpátky na Northrendu jako jeden z jeho mužů na výpravy do Východních království, kde loupil, zabíjel ale nikdy neznásilňoval či vztáhl meč či ruku na ženy či děti... Při jedné této výpravě kdy se vraceli zpět na svou loď jej svý vlastní zradili a nechali ho tam, přičemž se musel několik dní musel schovávat v lese před jižany a všemožnou verbeží... Po několika dnech strávených v lese, uviděl jednu loď u břehu... Řekl si proč ne ? Tak ukradl loď a už si brouzdil vlny až do své domoviny v Northrendu... Celkem zázrak že to sám přežil..

Když přijel do své domoviny, pár dní zůstal ve svém domě, ale ze zášti ke svým vlastním lidem se vypravil lodí na Mythii... Přijel do Runového tábora, kde ho uvítali a dali mu varkoč... Pár týdnu přežíval, ale pak opustil tábor a vydal se do města... Přemýšlel co bude dělat... Potkal Asteriuse se kterým vytvořili Dirbyh a také s dalšími a dalšími přáteli... Ale jednoho dne uslyšel vlnu nadávek na Kruh Mágů a mu se to nelíbilo... Všude samé vyhlazování, zabíjení a nadávek... A tak si šel zjistit víc a připojil se ke družině která šla na Kruh... Nakonec to dopadlo dobře a Thorn se připojil ke Kruhu a začal tam fungovat jako Magická Garda.. Jednoho dne přijel jeho bratranec a ihned ho seznámil s vedením a aby se zapsal ke Gardě...Dny uplynuli a Kruh se rozpadl a tak se připojil se svým bratrancem k církvi kde byl Diákon, taktéž občas sloužil jako vyšetřoval pro Madam Caernelii Ellerinu Rianon Feinwedd... Konci svého života se pohádal s bratrancem a se Sayou a Sathem... Svými přáteli a rodinou... A kde nakonec byl i dočasně vyvázán z přísahy a tak ho něco napadlo, či byl poháněn zlobou ? Protože se vydal do tábora Zlaté Kobry kde nakonec zemřel...

Současnost Editovat

Jeho popel je roztříštěn na plánich v Northrendu, kde mu jeho bohové dali přezdívku "Tygr".

V síti Wikia

Náhodná Wiki