FANDOM

Následující text byl nalezen v jedné z knih které zbyly po Strážcích Dvojí Moci. Dílo je podepsáno jen iniciály A.M.

Pojednání o procesech teleportace Editovat

Následující řádky jsou určeny spíše začínajícím studentům, tedy předpokládejme, že začínající student tyto řádky skutečně čte. Zcela nezáleží na tom, zda-li máš v plánu věnovat se primárně oboru teleportací, či zajímáš se o tento obor jen z čiré zvědavost nebo z důvodu, abys rozšířil svůj přehled o odbornějších oborech. Zde nalezneš v jednoduchosti vylíčení procesu, dalo by se říci průběhu, teleportace.

Když pomineme veškeré přípravy, případné nákresy run, odříkání formulí a provádění gest, zůstane nám vcelku jednoduchá věc. Představ si, že vše výše zmíněné vykonáš a ocitneš se v jakési místnosti. V této místnosti pak nalezneš nekonečně mnoho dveří a ty si musíš zvolit jen jedny z těchto dveří.

Tyto jednotlivé dveře jsou všechny stejné, nijak se na pohled neliší. Přesto se však za každými dveřmi nachází jiné světy. Jsou zde jiné vesmíry a jiné dimenze. Těchto dimenzí a světů je nekonečně mnoho a každý z těchto světů může mí nekonečně mnoho podob. Patřičný svět, či dimenzi, a jeho podobu si volíš právě otevřením jedněch dveří, kterými projdeš. Je těžké volit správně, ale tak či onak, ocitneš se v další místnosti.

Další místnost opět obsahuje jen dveře. Nekonečně mnoho dveří. Dveře, kterými jsi zde vstoupil se zavřely a nenávratně zmizely. Je před tebou další volba. Opět si vybrat jedny dveře z nekonečna. Nyní si volbou dveří volíš místo. Přesně dané souřadnice světa, který sis zvolil předešlými dveřmi. Jenže tyto světy mohou být také nekonečně velké a nachází se zde nekonečně mnoho míst. Můžeš se ocitnout v moři, vysoko na obloze, nebo hluboko pod zemí.

Nebo v prázdné nicotě, kdesi mezi vesmírnými tělesy. Ale není na výběr jiná možnost a ty volíš jedny z dveří a projdeš jimi.

Opět, jak si lze již nejspíše domýšlíš, se ocitneš v místnosti, kde nalézáš opět nekonečně mnoho dveří. Dveře, kterými jsi vstoupil se zavřely a nenávratně zmizely. Je před tebou další volba. Každé z dveří symbolizují jiný čas. Určil jsi již svět, místo v tomto světě, ale nyní nutno zvolit také čas. A čas, jak je známo, je také nekonečný. Také se říká, že v jediném okamžiku se střetává minulost, současnost, i budoucnost. Že vše je jedním. Zde mohu odkázat na jeden symbol – had Uroboros.

Nakonec tedy zvolíš jedny dveře a portál opouštíš ve světe, na místě a v čase, který jsi vybral.

Závěrem však nutno podotknout, že cestování časem je extrémně náročné a jen málokterý mág je schopen se dostat do třetí místnosti. Většina mágů navštíví jen dvě místnosti a ve třetí místnosti se mu vyjeví jen jedny dveře a to pro současnost.

V síti Wikia

Náhodná Wiki