FANDOM

Škola věštění se zabývá získáváním informací o probíhajících kouzlech i existujících zaklínadlech.

V pokročilejší verzi, i nazíráním do vzdálených míst. Nejjednodušší je identifikace zaklínadla. Zaklínadla jsou efekty pocházející ze školy očarovávání aplikované na předměty nebo na osoby a mají za úkol něco za určitých podmínek provádět. Obdobně fungují také některé magické iluze. Pokud je efekt statický, nemění se a je na něčem, co se nepohybuje, je nejsnazší jej zkoumat.

Soustřeďte se co nejpřesněji na oblast, kde se podle vás zaklínadlo nachází. Vyšlete k němu co nejmenší, ale nepřerušované množství arkány a vyslovte identifikační zaříkadlo.

Snažte se vždy vysílat co nejméně pátracích proudů, protože pokud zaklínadla chránící jiná zaklínadla před identifikací a napadením právě tyto proudy zachytávají a napadají. Čím nenápadnější se naučíte být, tím lépe pro vás. Pokud nebude zaměřené zaklínadlo nějak chráněno, začnou se vám vyjevovat obrazy matice kouzla, které jej vyvolalo. Je potřeba určitá zkušenost, abyste poznali, o jaké kouzlo jde. Začátečník snadno pozná alespoň element, s jakým kouzlo pracuje, a kde je cíl toho kouzla.

Pokročilí pak už dokáží obvykle přesněji určit, co zaklínadlo přesně dělá. Jakmile zvládnete identifikovat nechráněná zaklínadla, můžete se pokusit začít identifikovat stejnou technikou i právě vytvářená kouzla. K tomu si na procvičení vezměte partnera do páru. Náročnost této techniky spočívá ve skutečnosti, že máte jen omezenou dobu na identifikaci, a proto užvyžaduje trochu zkušenosti.

Pro Modrostřeský Cech mágů sepsal Arcimág Aderin Istar

V síti Wikia

Náhodná Wiki