FANDOM

Vorlien je ostrov, který tvarem připomíná podkovu avšak vnější část je celá obehnaná horami a útesy. Pouze na pár místech je ostrov přístupný z moře. Ačkoliv to tak z venku nevypadá ostrov je tvořen zelenými údolí kde je velice úrodná půda. Jediné co v poslední době narušuje krásu tohoto ostrova je občanská válka, která trvá už několik měsíců. Na ostrově se vyskytuje pár měst z něhož jsou dvě na pobřeží a několik vesnic.

Arlen

Největší město na ostrově. Má přibližně 6500obyvatel a jeho ekonomika zkvétá díky nerostnému bohatství ve skalách kolem města. Město nemá přístav ale díky poloze v jednom cípu ostrova a úrodné půdě před branami města je soběstačné. Díky nerostům také velmi bohaté. V Arlenu můžeme krom lidí potkávat i trpaslíky, kteří zde pracují s Arlenskou ocelí, ze které vytváří zbroje a zbraně pro baronovu armádu. Arlen je město, které díky své poloze a bohatství téměř vymítilo chudobu ze svých ulic. Edward Viale, který má toto město na starost stejně tak jako jeho rodoví předchůdci dělá vše pro to aby to tak i zůstalo.

Vorlien

Nejstarší město na ostrově. Bohužel zároveň nejmenší a nejvíce zničené občanskou válkou ačkoliv není bůhví jak dlouhá. Ve Vorlienu žije okolo 2000obyvatel a spíš než město už připomíná bitevní pole. Poničené domy a ulice z ustavičných bojů o toto město jej zcela zpustošilo a nestíhají se odklízet ruiny ani opravovat domy, které za opravu ještě stojí. U severní brány je tábor rebelů a u jižní zase tábor armády barona. Vorlien během 6 měsíců už několikrát změnil strany a z toho důvodu se v něm žije tak jak se žije, nebo spíš přežívá...

Antir

Antir je jedno z měst, které mají přístav a je tak jeden z průchozích bodů na ostrov. Má okolo 4000 obyvatel a je závislé na dovozu potravin, protože Antir svou polohou na pobřeží je odříznut od úrodných údolí. Antir je však velice bohaté město díky tomu že je jedním ze dvou bodů jak se dostat na ostrov poplatky pro lodě, které zde chtějí kotvit jsou značně vysoké. Antir stejně jako většina přístavních měst má v základu své ekonomiky rybolov, ale také je jeho ekonomika stavěná na absurdních poplatcích a vysokých daní. Lidem se zde nežije sice špatně, ale žít zde se nedá považovat za úplnou výhru. Habak Orthwood pán tohoto města je tak trochu hrabal na peníze a není zvláštní když se občas vybírají daně i víckrát za měsíc...

Arketol

Druhé přístavní město na Vorlienu. Arketol město s přibližně s 5 až 6 tisíci obyvatel je město kde vypukla občanská válka. Vedení města bylo svrženo a vojenská posádka přemožena. Město je pod vedením rebelů přestalo obchodovat a uzavřelo se. Nikdo kdo v něm nežije vlastně neví co se tam teď děje.

V síti Wikia

Náhodná Wiki