FANDOM

William Hope
Válečník Řádu Stříbrné výpravy
220px
Tituly Bratr, Svobodník milice, polní felčar
Věk 21
Úmrtí Žije
Potomci Nemá
Rod Hope
Motto Zasvětit život něčemu vyššímu.

William je zdejším válečníkem Stříbrné výpravy, bývalým svobodníkem Stormwindské milice a polním felčarem.

Popis Editovat

William vypadá poměrně mladě, na první pohled byste mu řekli tak dvacet let. Je vcelku vysoký, avšak není to žádná korba, spíše hubený, nicméně svalstvo má taktéž. Vlasy nosí jakž takž upravené, tvář mu zdobí několikadenní strniště. Vlasy společně s vousy jsou tmavě blonďaté barvy. Oči jsou pak světle modré až šedé.

Charakteristika Editovat

Jedná se o velice odhodlaného mladíka, jenž konečně nalezl smysl svého života. Je dosti pracovitý a optimistický.

Minulost Editovat

Lordaeron Editovat

William se narodil do farmářské rodiny v Lordaeronu, když však vypukla třetí válka, on i jeho rodina byli nuceni odejít a nalézt nový domov.

Mládí po Lordaeronu Editovat

Jakmile však utekli, neměli toho moc a žili takřka ze dne na den. Williamovi bylo pouhých pět let a nezbývalo mu nic jiného než žít poměrně těžké dětství. Díky pracovitosti jeho otce se však do několika let dostali opět na nohy, žili spokojený život na malé farmě nedaleko Stormwindu avšak i přes to vzpomínali na krásné doby v Lordaeronu, třetí válka přinesla do jejich srdcí žal. Ztratili zbytek rodiny, přátelé, pozemky a nádherný domov.

William však měl vždy jiné cíle, pohled na rodinu jenž nežije přítomností, ale ve svých vzpomínkách jej ničil. Když dovršil patnácti let přidal se ke složkám Stormwindské milice, kde strávil tři dlouhé roky a dostal se až do hodnosti svobodníka.

To jej však stále nenaplňovalo a přicházely problémy. Možná od problémů utekl a nebo možná prostě šel dál. Rozhodl se dát na cesty a opustit tak svého otce s nemocnou matkou.

Cestoval dva, téměř tři dlouhé roky a stále hledal smysl svého života. Dělal dobré skutky a žil ze dne na den, mnohdy pracoval pouze pro něco k jídlu a suchý nocleh. Jednoho dne se dozvěděl v jedné vesničce o paladinech, Northrendu a různých dalších povídačkách.

Mythia Editovat

Čas šel dál a jeho cesty jej zavedly na ostrov zvaný Mythia, avšak nyní již měl v hlavě jasno. Kontaktoval zdejšího bratra Viktora a přidal se k Stříbrné výpravě. Nyní však začíná jeho příběh ve hře.

V síti Wikia

Náhodná Wiki