FANDOM

Xandria Wiki

Kapitánka Xandria Vinifred Thall'anos na své lodi s typickou růží ve vlasech.

Mladá žena národa Quel'dorei pocházející z Quel'thalasu. Podle všeho také čarodějka, hospodská, kapitánka loďi Odpadlice. Je známá především svým odmítavým postojem vůči chování elfské společnosti a různými politickými či společenskými rebéliemi. Je známá pod přezdívkami Odpadlice, Růže, Panda. Podle poslední zmínek je zasnoubená/provdaná za elfku Kayrean Anor'Amaurea.

Život před Exodem Editovat

Není mnoho známo o životě téhle elfky před ejím objevením se na Exodu a pozdeji v elfském městě Argetlis. Podle všeho vyrůstala ve městě Silvermoon a pochází z rodiny Magistrů. Podle jejích vyprávění její rodina zahynula na krutost a nemilosrdnost elfské společnosti ohledně magie. Dále pak prý byla předána do pěstounské péče a studovala Univerzitu arkanických umění. Univerzitu nedokončila a místo toho za záhadných okolností se ocitla na ulici, což její zatrpklost jen prohloubilo. Dále je její životní příběh nejasný. Váže se na čarodějku, kterou pojmenovává Hvězdomíra Světloplašná a cestování po lidských zemích.

Život na Exodu Editovat

Život Xandrie na Exodu je již poměrně dobře pamatován. Kde se vzala, tu se vzala, najednou stála na pláži elfka bez kalhot jen ve spodním prádle a spodní část oděvu si z rebelie odmítla obléknout. Pracovala dlouho v truhlářské dílně, kde obyvatelům a vojákům vyráběla rozličné předměty, či občas se věnovala i kamenictví. Právě na Exodu poznala svojí přítelkyni Kayrean. netrvalo dlouho a Xandria za pomoci Kayrean, otevřela svojí první hospdůdku U Odpadlice na druhé straně Exoduské sopky. Hospůdka se stala velmi populární a navštěvovali jí jak zločinci tak vojáci. Díky Kayrean nebyla Xandria nikdy ohrožována na životě či zdraví. K osadnictvu hospůdky se později přidal i Dimitri. Právě díky hospůdce Xandria získala mnoho přátel a hodně vlivu. Ke konci Exodu byla radní Esgarothu. Poslední co na Exodu udělala, bylo že vzala pod svá křídla civilisty do své posádky. Právě na tomto ostrově přišla k vášni pro poklady. A to díky ostrovu zvaném Bambus a jeho tajemství, která jí navždy zůstanou ukryta.

Život na Erutii Editovat

Po zničení Exodu a hospůdky U Odpadlice, se přesunula do pirátského města Zamlžené Vrchy zejména z osobních důvodu. Právě v tomhle městě si zažila svojí první bitvu a i svojí první dlouhotrvající osobní krizi. Právě v průběhu ní ze strachu o svojí loď z pirátského městě uprchla do Argetlisu. Co posádku Odpadlice překvapilo, že v Argetlisu byli vítáni. A hned první den po zakotvení místní obyvatelé mladé kapitánce nosili dárky. Pod zástavou Argetlisu se zůčastnila několika bitev, zejména ze sedla Hipogryfa. Dále zprostředokávala různé obchody a vyjednávání mezi frakcemi. Stala se rádkyní několika významných osob a začala zásobovat Argetlis ocelí a materiálem na stavbu flastní flotily. Právě v Argetlisu poznala své další dobré přátele Lady Briannu, Niniel, Taeana, Atriel, Ceraph. Právě v přístavu Argetlisu provádí nejvíce úprav a vylepšení své lodi a kde tráví nejvíce času se svými přáteli.

Co bude dál? Editovat

Podle poslední zpráv plánuje se svým kolegou a kamarádem Kapitánem Naxiusem cestovat po světě. Až skončí válka, prý se chtějí vypravit do Stormwindu, na jih Východních Království, Quel'thalasu a kousek na jih od Northrendu za poklady

Tajné grimoáry Editovat

Xandria Vinifred Thal'anos je autorka tajného grimoáru obsahující kapitoly.

Změny v čase a Xandria na Mythii (Velmi stručně) Editovat

WoWScrnShot 022316 210144

Monika Kapustičková a Xandria (Vpravo) v kostele během rozmluvy o Světle.

Vlivem zhroucení poškozené časové linky budoucnost této Xandrie zanikla. Avšak s vrácením linky se objevila nová zrzavá elfka s velmi podobným příběhem ve kterém bylo několik změn. Mezi hlavní změny můžeme počítat to, že tato Xandria na ulicích netrpěla a naopak se velmi ráda prala. Utekla a místo zoufalého bloudění se dala do armády. Zmatená Hvězdomíra jí poté nalezla očekávajíc Xandrii z minulé časové linky. Vyučila jí v nekromancii, ale tahle Xandria se o magii příliš nestará. Místo toho si vzala pandu červenou, která se záhadně objevila a jejíž výskyt na Azerothu si nedokáže nikdo rozumně a hlavně spolehlivě vysvětlit a pokračovala za svým dobrodružným životem dál. Prošla mnohými boji, celé mládí trávila prakticky na bojišti. Z jizev na duši vznikla touha po něčem vznešenějším. Sepsala tajné nekromantické grimoáry aby náhodou nezapoměla učení své nejdražší učitelky a dala se na učení světla. Stala se z ní rytířka řádu stříbrné ruky a spojila svůj život s Monikou Kapustičkovou. Monika Kapustičková poté Xandrii a její pandu opouští. Xandria se v ten moment pouští do rekonstrukce a přestavování svého podniku, Medovaru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki