FANDOM

WoWScrnShot 080615 173158

Mantidský učenec Xarzzak z Klaxxi

Xarzzak Editovat

Xarzzak je mantidský učenec, pacifista a filozof, ktorého úlohou bolo zdokumentovať priestory a históriu Pandárie pre Mantidský roj. Svoju cestu započal v Townlongských stepiach po prekročení Hadieho Chrbta. Po prebrázdení a prelietaní Pandarie skončil neznámym osudom svoju štúdiu na Bezčasnom ostrove. Neznámym prostriedkom sa odtiaľ dostal na Eruthijske súostrovie, kde sa ho ujali po agresívnej reakcii ľudí elfovia. Krátko potom ho veliteľka Niniel Halo'Thien zaviedla na loď Odpadlica, kde as stal lodným učencom v službách kapitánky Xandria Vinifred Thall'anos.

Xarzzak je sčítaný historik prastarého sveta a Pandarie a filozofii. Vyzná sa tiež v teórii mágie, no čarovať nevie a talent ho od začiatku obchádza. Nemá takmer žiadne bojové skúsenosti, nakoľko je pacifista, no v krajnom bode sa nebojí brániť. Je rovnako vyučený v technológiách, ktoré svet elfov a ľudí zdieľa s Pandarenmi alebo Mogu.

Fyzicky oplýva párom silných a rýchlych mantidích nôh, ostrými hryzákmi, ostrým zrakom a nefunkčným párom krídel, ktoré používať nevie od prebudenia sa na Erutii.

V síti Wikia

Náhodná Wiki