FANDOM

Soubor:Xenerus-0.png

Liam Xenerus Morgan Editovat

Liam Xenerus "Xene" Morgan je relatívne priateľský povaľač, lenivec, milovník rumu, mora a všetkého námorníckeho. Preferuje zábavu, chlast a kruh dobrých priateľov.

Arathor Editovat

Veľa sa o Liamovi z Arathoru nevie, okrem toho, že sa začlenil do Dabyrie, spravovanej rodom Grehamových, už len to, že sa spolu s ostatnými ocitol na ostrove Exodus, patriacom do Erutijskeho súostrovia, v úplne inej časovej zóne.

Erutia Editovat

Exodus Editovat

Prežívanie na Exoduse spolu s ostatnými preživšími zo starého Arathoru predstavovalo dobrodružnú, no nijak viac významnú etapu života. Okrem toho, že tam stretol svojho dávno strateného priateľa Gravisa Sharptennera a našiel si dočasnú partnerku, ktorej meno si už snáď nik nepamätá.

Stroskotanie Editovat

Po tom, čo ho pri jednej z člnkových plavieb okolo Exodusu zobrala búrka a rozbila o jeden z odľahlejších ostrovov - nevedno či Erutijskeho súostrovia - pričom si narazil hlavu a stratil časť svojej pamäte, približne rok prežíval takmer osamote na ostrove. Spoločnost mu robil len Jimmy, priateľský opičiak, ktorý mu však prinášal viac starostí než úžitku. Neskôr umrel pri páde z útesu.

Po zdrcujúcej strate Jimmyho sa Liam rozhodol urýchliť stavbu lode. Po čase bol konečne pripravený vyraziť na more. Šiel na slepo, no šťastie mu prialo a dostal sa na Erutijský ostrov.

Erutia Editovat

Po príchode na Erutiu sa Liam znova stretol s Gravisom, ktorý sa však ukázal byť jediný človek z Exodusu, ktorého stretol. Snažiac sa začleniť do skupiny, ktorá by nebola príliš zlá, no nemajúc záujem o armádnu službu, rozhodol sa pridať k voľnej posádke kapitánky Xandrie Vinifred Thall'anos na jej lodi SOL Odpadlice.

V síti Wikia

Náhodná Wiki