FANDOM

Zažehnávači - tak se oficiálně jmenujeskupina mágů, kteří se pod křídly akademie za bedlivé kontroly věnuje temným stránkám magie.

Zažehnávači jsou spojováni především se stínem, ale samozřejmě také s magií založené na Felu a démony.

Veškeré experimenty a aktivita Zažehnávačů obvykle neopustí místnost zažehnávačů, která je vybavena náležitými ochrannými mechanismy. Jednotlivé experimenty jsou předem vždy zvažovány, protože Zažehnávači, narozdíl od volně se toulajících černokněžníků, si uvědomují, a berou v potaz sílu démonů a sílu korupce způsobené právě silami nepocházejícími z tohoto světa. Zažehnávači, a akademie vůbec, naprosto odmítá a nechce být spojována s uměním nekromancie.

Zažehnávače také můžete poznat podle runového náhrdelníku (pokud je tedy zrovna vidět), který po výkonu kouzla odsaje zbytky temné arkány z nositele, a tak ho chrání před korupcí těla i duše.

Zažehnávačem není snadné se stát. Do těchto zákoutí není připuštěn jentak někdo. Rozhodně se nejedná o jeden z možných studijních oborů. Potencionální kandidát musí předvést již alespoň nějaké schopnosti v tomto odvětví a zároveň musí prokázat velmi vysokou dávku sebeovládání. I tak však přijetí nemá ani zdaleka jisté.

Současně v Argetlisu operují tři zažehnávači. Jedním je současný archon Valanir Inel'thul, pan Astarian a paní Keira San'anir.

V síti Wikia

Náhodná Wiki